Narsissit-normal.jpg

Ei se tuuli loppunut eilen eikä tänäänkään ja aamulla meillä oli mittarissa 5+ astetta ettei kovin paljon näin juhannuksen alla eikä taida olla luvassakaan lämpöisempää joten eikun toppavaatteet esille että tarkenee katsella juhannuskokkoa.

Olin skypellä molempien siskojeni kanssa hetken vaan heillä oli sitten jotain kiireitä ja sovimme että otamme uusiksi huomenillalla Pirkkokin oli eilenillalla tullut Rovaniemeltä ja siellä se vasta kylmä oli ollut, Jouni soitteli ja hetken juttelimme linnun poikasista.

Kaija ja Jorma kävivät aamulla tuomassa lehdet ja huomenna ajattelimme katsoa noita sisäkukkia kun taitavat kaikki nuutua minulle kyllä hyvin tavallista ettei sitä sovi ihmetellä.

Olin pitkästä aikaa tiistaikahvilla kun satuin nyt pääsemään samanlaista siellä oli rupattelimme kuten muulloinkin, minä läksin sitten kauppaan vaikka hirvitti kylmä tuuli,jokohan olen tarpeeksi siitä valittanut voinko jo lopettaa?

Sain kuulokeskuksesta tiedot että voin katsoa omia terveyteen liittyviä tietoja vaan empähän osannut kirjautua sinne vaan tuleehan se Jorma käymään että taas jelppaa siinäkin asiassa.