Tänään olen kunnostautunut sen verran että kävin kaupassa ja hyvin siellä pysyi pystyssäkin kun vaikka lunta oli satanut hiekan päälle se tuli kuitenkin kävellessä esille olin hämmästynyt kun olen ollut luulossa että pystyssä ei pysy , oli mukavaa olla pitkästä aikaa ulkona raittiissa ilmassa Kaija ja Jorma kävivät aamulla kuten yleensäkin ja Joukolle soittelin ja hyvin sielläkin voitiin, parikin päivää oli vatsani vähän huonossa vireessä vaan tänään on ollut taas kunnossa josta olen oikein tyytyväinen.Olen hämmästynyt kun vähän väliä kilahtaa kuin kello ja koneen oikeaan kulmaan ilmestyy tämän hetken uutinen joka kuitenkin häipyy niin nopeasti ettei ehdi lukea se on nyt ihan hiljakkoin ilmestynyt. Toisessa huoneessa on televisio auki ja näkyy että olis menossa ravit hevosia on ihan mieletön määrä pitääköhän lähteä ihan katsomaan.Ulkona on nyt illan suussa  satanut jotain joko lunta tai hiukan vettä en tiedä kun katselen vaan ikkunasta.