Kissa%20kukkakorineen.jpg

Taas on pimeä päivä illassa eikä se tästä valkene turha odotellakkaan, Kaija ja Jorma kävivät aamulla tuomassa lehdet ja kertoivat menevänsä Leville en ymmärtänyt tänäänkö vai huomenna, Jouko kävi myös päivällä ja toi Elsan tekemät joulukortit jotka olin tilannut ja toi myös patterit pieneen enkeliin jonka olin saanut Leilalta läksiäislahjaksi kun muutin tänne, siitäkin on kulunut jo vuosi.

Kävin kaupassakin ja kun tulin sieltä kotiin soitti Ville kysyen olenko kotona koska olin hän lupasi tulla käymään hän toi Nooran johonkin reeneihin tuli tänne ja nyt juuri lähti hakemaan tytön ja ajelivat kotiinsa.

Oli puhetta että Ville tulisi perjantaina ja kävisimme kaupassa porukalla ajasta ei ollut vielä tietoa eikä kaupastakaan minne menemme vaan kyllä se sitten selviää.Huomenna minulla on tilattuna jalkahoito 10,30 muistaakseni täytyy nyt vielä varmistaa että menen oikeaan aikaan.

Levin retkeilijät kotiutuvat sunnuntaina toivottavasti siellä ei ole liukasta luntahan siellä varmaan ainakin on kai heitä on useampia menijöitä kun menevät pikkubussilla, en kyllä muista että olisin aikaisemmin kuullutkaan asiasta jos olen on ainakin unohtunut.