Tytt%C3%B6%20ja%20kukka.jpg

Olen ollut vähän liikekannalla tänään kävimme Jorman kanssa kaupoilla ja siellä meni aikaa, huomenna tulee Villen perhe syömään saa nähdä saanko mitään aikaiseksi, kaipa he auttelevat kun tulevat jos ei ole lautaset pöydässä.

Kävin suihkussakin jos piristyisin mutta ei se vielä ainakaan ole auttanut, skypellä oli olleet siskoni ja Hilma ja Onni odottelemassa vaan minä tulin koneelle vasta nyt ja toiset olivat jo häipyneet.

Eihän ne skype yhteydet hetikään aina onnistu eikä varmaan nytkään jospa sitten seuraavalla kerralla, tuunailin noita porkkana ja bataatti laatikoita ja pitäisi laittaa yöksi kylmään siis parvekkeelle mutta kuinka minä saan ne sinne vietyä no se pitää suunnitella, juttelin puhelimessa Pirkon kanssa kun ei ollut saanut yhteyttä skypen kautta.

Kovasti Pirkko varoitteki etten rasittaisi itseäni ja minähän lupasin katsotaan kuinka käy ,kyllä minä olen jo monta asiaa saanut hoidettua valmiiksi että toivon pärjääväni.