Kimppu%20kes%C3%A4kukista.jpg

Tänään läksinkin Tampereelle jo hyvissä ajoin olin tehnyt senssit Leilan kanssa Hallituskadulle erään hattukaupan luo, no siina kävi niin että minä olin aikaisessa ja Leila myöhässä vaan hyvin ehdimme kun olimme siellä en nen kymmentä ja liike avattiin klo 11.00, minä olin pukeutunut liian kevyesti ja alkoi olla kylmäkin ja niimpä kävelimme Sokoselle lämmittelemään ja aikaahan oli.

Katselimme siellä yhtä sun toista ja kävimme neljännessä kerroksessa juomassa kaakaota ja sen kan ssa jotain pasteijaa, jatkoimme pasteeraamista ja sitten läksimme taas hattukauppaan nyt oli jo ovi auki ja eikun katselemaan hattuja,vaan minulla on niin pieni pää ettei siihen ole valmista hattua ja niimpä nytkin mitat otettiin ja viikon kuluttua käyn katsomassa onko sopiva.

Kerron tässä välillä kuinka keväinen sää oli ja ainakin kaupungissa sulat kadut jouduin odottelemaan taksia vähän aikaa jaLeila lähti bussilla Kaukajärvelle.

Hyvin ehdin kahvikekkereihin jotka talossamme on tiistaisin 14.00 siellä sovittiin parin henkilön kanssa että lähdemme tekemään lenkin ja niin läksimmekin ja metsätielläkin oli sulaa joten pystyimme reilusti kävelemään.

Oli kerholassa varmaan jotkut bileet koska paikoitusalueella oli paljon autoja ja lisää tuli, minulla alkoi olla jo nälkä joten aloin katselemaan  ruokaa ja kyllähän sitä löytyi sen verran että nälkä lähti.

Kun tulin koneelle sainkin Pirkko siskoni skypellä kiinni ja juttelimme tärkeimmät asiat ja niitähän ne on aina ja hän meni katselemaan josko löytyisi Mailasisko ja minä kirjoittelin tänne että pojatkin tietää missä olen käynyt.