No olemmehan jo tiistai-illassa ja pimeyskin on jo tullut liukasta oli kuulemma tänäänkin joten ulkoilemassa en ole käynyt, samanlaista istuskelua kun muinakin päivinä Jorma kävi aamulla ja taisi käydä Kaijakin, tänään  aamusta oli aurinkokin näkyvissä melko kauankin, minulla oli tänään jalkahoitaja aamusta kotona ja Villekin poikkesi en vaan muista millä asioilla hän liikkui .Äsken yritin soittaa Joukolle vaan puhelin oli varattu joten yhteyttä en saanut pitää yrittää vaikka huomenna uudelleen minä yritän taas sinne "Vastamajaan" viimeksi en voinut  mennä kun olin vähän sairas toivon että onnistuu huomenna , tänään olin kerhohuoneessa kahvilla ja istuskelinkin hetken aikaa toisten seurassa olen tutustunut siellä sisaruspariin Tyyne ja Taimi jotka asuvat täällä ja olen käynyt kahvillakin oikein hauskoja ihmisiä molemmat ovat minua nuorempiakin jonkun verran Taimi muistaa sanoa joka kerran että hän on nuorempi eikähän sillä ole niin väliä kyllähän niitä vuosia on jo kertynyt itsekullekin omiksi tarpeiksi hyvä kun näinkin pärjään.