Aloitin tämän jo kerran vaan kun olin siskoni kanssa skypellä teksti häipyi keskustelimme Mailasiskoni kanssa joka asuu Ruotsissa, hänellä on vanhemmistamme maalatut muotokuvat  ja koska he muuttavat asuntoa siellä ei ole niille tilaa kyseli jos meidän perheestä joku haluaisi ne, voinhan minä kysellä pojilta jotka muistavat vanhempani ja ovat aikoinaan olleet tekemisissä.Heillä on ensiviikolla suuri homma kun kaikki pakkaa ja ja huolehtii ja sitten uuteen asuntoon järjestelee. HUH.En kyllä käsitä kuinka minä sellaisesta voisin selvitä onneksi ei tarvitsekaan.Olen ollut tänään hiukan väsähtänyt vatsani oikettelun takia toivon saavani siihen jotain apua kun käyn tutkimuksessa tiistaina.Jorma kävi aamulla tuomassa lehdet ja niitä lueskellessakin meni aikaa, olen kyllä syönytkin ja juonut kahviakin ilman suurempia seuraamuksia toistaiseksi.Joillakin naapureilla palaa jouluvalot parvekkeella kyllä minullakin ne on siellä vaan en laittanut enää kun on helmikuu jo puolessa välissä rajansa kaikella minä ajattelen.