Joutsenet%20ja%20kukat.jpg

Tänään on ollut pakkaspäivä asteita on ollut pitkästi yli 10 astetta minä en ole uskaltautunut ulos ollenkaan tässä sisällä olen vaan pyöriskellyt, mutta heti kun istuunnun keinutuoliin olen unessa onkohan sekään ihan normaalia mutta näin on, Kaija toi aamulla lehdet enkä sitten ole tainnut muita ihmisiä tavatakaan.

No nythän minä muistin väärin kävinhän minä aamulla kuntosalilla pyörää polkemassa puoli tuntia ja tullessani kävin Sannan juttusilla kun oli se apteekkipäivä, hänelle viedään apteekkitilaus ja hän tuo ne huomenna.

Aamupäivällä laitoin uuniin karjalanpaistin ja kutsuin Villen perhettä syömään ja Jaana soitti että tulevat keskiviikkona sehän on aattopäivä eikö niin?

Alkuvuodesta täytyy laittaa useampiakin vieraskutsuja olen niin monta kutsua velkaa täytyy tehdä se alkuvuodesta että pääsen tasoihin.

Täytyy tilata myös aika omalääkärille ,jalkahoitajalle ja sinne missä tehtiin ne jalkapohjalliset oikeanpuoleinen ei ole hyvä se pitää uusia niin että pitäisi muistaa monta asiaa hoitaa.

Katselin televisiosta ykköseltä luonto-ohjelmaa siinä oli eläimiä hyvin monta sorttia isoja ja pieniä, siellä oli norsuja, kirahvia ja leijonia ja lintuja monen moisia, me emme niitä muualla näekään kuin televisiossa, mutta hyvä kun sielläkin.