Lila%20ruusu-normal.jpgTouhua on tänään kyllä riittänyt, ensin aamulla tuli Kaija ja Jorma ja menimme äänestämään tänäänhnä oli vielä ennakkoäänestys päivä joten se on suoritettu. Kävelimme sieltä Pirkkalaistorille siellä on se valokuvaamo jossa kävin kun tarvitsen yhden kuvan erääseen anomukseen vaan niitähän sai kuusi ja olen niissä sen näköinen kuin juuri hyökkäämässä oleva pässi, vaan mitäpä muuta sitä voi odottaakaan.

Torilla oli oikein suurenluokan markkinat oli vaatetta joka sorttia ja paistettuja muikkujakin vaan ostamatta nekin jäivät sekä leivonnaisia, minä ostin lenkkilakin jota olen tässä muotoillut ja yrittänyt silitellä saa nähdä voinko laittaa päähäni kertaakaan.

Kotiin tultuani muistin että klo 14.00 on keskustelua apteekki asioista ja menin sinne ei siellä väkeä kovin paljon ollut kaksi naishenkilöä oli apteekista ja on tarkoitus että tilauksen apteekkia varten voi viedä Sannalle maanantaina hän vie apteekkiin ja hakee lääkkeet tiistaina ja toimittaa asiakkaille, tietysti Sannalle täytyy tehdä valtakirja että hän voi näin tehdä ja laskutus suoritetaan asiakkaan haluamalla tavalla kerran kuukaudessa.

Minä olen kyllä itse hoitanut apteekkiasiani tähän saakka apteekissa joka on noin kilometrin päässä lähellä olevaan en pääse koska sinne on portaita ja juuri tämä apteekki tarjoaa tätä palvelua, otin kyllä ne paperit ajatellen sitä kun tulee syksy ja liukkaat ja talvipakkaset olis kyllä helpompaa keskustelen vielä lasteni kanssa.

Sitten tuli Jaana siivoilemaan ja oli hyvä ilma tuulettaa matotkin ja on taas sekin homma hoidettu joimme teet ja otimme voileipää ja hän lähti kauppaan ja minä mietin mitä teen näitten asioiden kanssa vaan tämä ei nyt maata kaada teki kuinka vaan.