Olemme jo keskiviikossa ja olin Vastamajassa kuten aina keskiviikkona ja eilen en tainnut kirjoittaakaan blogille ei tainnut olla mitä kirjoittaa joten teen sen nyt , eilen kyllä kun läksin ulkoilemaan  kaaduin kadulla ja kävin terveyskeskuksessa vaan ei minulla ollut mitään katsottaavaankaan kun kuhmu joka tuli takaraivoon tuli hiukan myöhässä eikä mitään jälkioireitakaan ollut kun pää on niin hyvää tekoa ja vahva.Tänään olin siis vastamajassa ja siellä oli yhtä rattoisaa kun muuloinkin.Sää on ollut melkein samanlainen kun se nykyään on ollut pilvinen ja pimeä kuten syksyllä on ettei siinä mitään outoa ole.Jorma kävi aamupäivällä tuomassa lehdet eikä sitten muita ole käynytkään, ei ole kukaan rohjennut lähteä kun on niin kylmä tuuli ei ole kukaan soittanutkaan vai lieneekö puhelin rikki tai sitten olen painellut vääristä nappuloista se on vanhemmiten se soittelukin arvauksen varassa ainakin minulla, mutta yritetään pärjäillä vaikka jouluun saakka ja olla kilttinä että tulis joulupukki lahjoineen eihän siihen ole kauaa kun on jo marraskuu alussa.