Gerberat.jpg

Nyt sain kuvan esille katsotaan kuinka muuten onnistuu, minulla kävi kävi kaksi entistä työkaveriani kylässä viime kerralla oli vielä kolme ja muistelimme häntäkin kaivaten.

Sää on ollut ainakin täällä Nokialla kurja vaikka nyt paistaakin aurinko näihin saakka on satanut ja tuullut tai oikeastaan on ollut ajoittaisia myrskyn puuskia ja sään paranemisesta ei ole mitään tietoa en minä ainakaan ole kuullut.

Kaija toi aamulla lehdet kauppaan mennessään melkoisessa sateessa minä en ole arvannut edes ajatella ulkoilemaan menoa vaikka nyt onkin aurinkoista en mene ansaan jos lähden ulos varmasti alkaa sataa.

Talosta lähti osa asukkaista tänään retkelle Raumalle toivotaan että siellä on parempi sää, minä en lähtenyt koska retki kestää aamu kahdeksasta ilta kahdeksaan ja mielestäni se on minulle ja ehkä muillekin liian pitkä aika aika olla tienpäällä joko istua autossa tai jossain muualla ja vanhassa kaupungissa on kuulemma mukulakivikadut kertoi eräs pojistani ja me olemme kaikki vanhoja ihmisiä joiden kestokyky on rajallinen.