Gerberat.jpg

Taas on vietetty pyhäpäivää ja tänään kävi vieraitakin Kaisa lapsineen ja Eija, Jorma kävi sitä ennen tuomassa lehdet ja laittoi keittiön kelloon patterin kello oli seisonut jo monta päivää ja minä en pysty laittamaan kun on seinällä.

Lasten isä oli joutunut menemään töihin ja Kaisa tuli lasten kanssa käymään joka oli minulle hyvin mieleinen juttu, Eijalla oli asiaa Nokialle ja tuli myös käymään näki samalla lapsenlapsiaan ja oli kiva kuulla matkalta juttuja Tunisiakin on ainakin minulle niin vieras paikka etten tiedä siitä mitään ja olen kyllin laiska noista kirjoista ottamaan selville asioita. Tyytyväisiä olivat matkaan.

Kaisan perhe oli Oulussa ja lapset kertoivat tapahtumia sieltä joita voin nyt illan mietiskellä, lapset leikkivät autoilla ja Onnalle oli joulupukki tuonut kissan joka lauloi ja raapiko se vai tanssi siitä en saanut selvää vaan kyllä minulle piisasi se laulaminenkin kun meidän kissa vaan naukuu surkealla äänellä.

Luulen että maapallo ei pyöri oikeaan suuntaan kun aina on yhtä pimeätä

ja talvipäivän seisaus oli jo viikko sitten eikös sen päivän olis määrä silloin alkaa pidentyä jos oikein muistan vaan sitä se ei ole tehnyt joten jossakin on mätää pitää alkaa kyselemään viisaammilta heti huomenna.

Alkaa olla tämä vuosi lopuillaan ja uusi alkaa onko sen parempi sen kun tietäisi en usko että se paljon viime vuodesta voi huonontuakaan ainakaan minun kohdallani, näistä sanoistahan sitä voi tulla pyyhkeitä vaan olen jo niihin tottunut etteivät enää maata kaada.