Kimppu%20ruusuja-normal.jpgOikeastaan tämä oli pettymysten päivä ja melkein sen tiesinkin jo etukäteen mutta ainahan sitä yrittää toivoa parempaa kun mitä loppujen lopuksi saa.

Jorma kävi aamulla tuomassa lehden ja kyllä hän jotain teki koneellakin , minulla oli pyykkikone pyörimässä kun katsoin että aurinko paistaa ja niin olen saanutkin lakanapyykin kuivaksi parvekkeella ja se on se päivän paras asia , ulkona kävin sen verran että vein roskat.

Meillä oli talossa asukas kokous jonka isännöitsijä oli kutsunut kokoon ja oli tarkoitus saada kokoon asukasneuvosto tai jotain sinne päin, pari henkilöä siihen jo suostui kyllä minuakin pyydettiin mutta en suostunut  olen mielestäni sitäkin hommaa hoitanut edellisessä paikassa tarpeekseni että nyt voivat nuoremmat hoitaa hommat.

Asukkaita oli kohtuullisen paljon ja koko ajan he puhuivat keskenään vaikka Sanna huomautti siitä useamman kerran kun isännöitsijän ääni ei sitten kuulunut enkä minäkään ole selvillä puolistakaan asioista joita hän kertoi hän puhuikin hyvin nopeasti että sekin haittasi.Kuntosali asia on edelleen kesken enkä vieläkään päässyt selville mihin se tulee ja mitä laitteita sinne tulee.

Kahvitkin joimme välillä, puhetta oli myös järjestyssäännöistä ja niiden noudattamisesta

myös alueen käytöstä parkkipaikkana vaikka parkkipaikat ovat toisaalla asukkaat valittivat kun on niin vähän vieraspaikkoja etteivät vierailijat pääse lähelle kun tulevat kerroin että minä olen varannut yhden parkkipaikan katoksen alta joten se asia on meidän kohdalla järjestyksessä.

Sitten tulivat eteen muut asiat ja vaikka olin päättänyt etten puhu mitään parveketupakoinnista se tuli kuitenkin esille, tiesin kyllä ettei mikään lakipykälä kiellä parvekkeella tupakointia ainoastaan taloyhtiö voi tehdä sellaisen ja jossain onkin,kerroin että olen esim. lauantai-iltana mennyt parvekkeelle 22,10 aikomuksena istuskella kun silloin oli lämmin sää varauduin shaalin kanssa mutta äkkiä piti tulla sisälle koska tupakansavu oli niin valtava, kerroin myös etten halua rajoittaa kenenkään nautintoja ainoastaan kysyä minun oikeuksieni perään, no niitähän ei ole ja isännöitsijä sanoi ettei hän voi antaa sinulle sellaista vastausta jota odotit, siis onko jokin ryhm ä jolla on suuremmat oikeudet kuin toisella samassa asemassa olevalla asukkaalla he vetosivat että maksavat vuokransa niinhän minäkin teen, olen hyvin pahoillani etten voi käyttää parveketta kuten monet muut mutta heitä on enemmän ja vahvempia, olen pettynyt.