Kävin aamulla kaupassa ja märkää oli ,ajoissa olin lähtevinäni liikkeelle vaan eräs talon miehistä tuli jo lenkiltä ja yksi rouvista kaupasta joten he olivat lähteneet aikaisemmin.

Tiesin että kaikki pojat vaimoineen saapuvat kahteen mennessä, olin tehnyt kinkkupiirakan ja varustelin voileipä tarvikkeet valmiiksi kahvileipien lisäksi, hyvin näytti maistuvan joten olin mielissäni, on mukava kun ovat joskus yhtäaikaa saavat veljekset seurustella keskenään ja minä miniöitteni kanssa, näinhän se aikaa kuluu mukavasti.

Yrittivät saada blogiani siihen kuntoon että voisin laitella kuvia blogilleni halutessani mutta  koneeni oli niin hankala ettei halunnut alkaa yhteistyöhön ja niimpä en pysty laittamaan edelleenkään, tyydyn kuvaan Kerman kanavasta ja laivasta joka on menossa Savonlinnaan.

Jokaisella oli kiire katsomaan jääkiekko-ottelua vaikka kyllä se minunkin televisiostani näkyy mutta heillä on suuremmat ja komeammat laitteet, näkyykö parempi ottelu sitä en tiedä.

Viimeviikkoina olen todennut että näköni on huonontunut ja tilasin eilen ajan Silmäklinikalle sain sen  vasta maaliskuun 12 pv. mutta hyvä kun silloinkin,vuosi sitten pistettiin vasempaan silmään lääkettä pistoksena ja ilmeisesti on sama edessä nyt, harmittaa sekin  vaan eipähän sille mitään mahda, toivottavasti se taas auttaa vähäksi aikaa, vanhenemin en  ei tuo viisautta vaan erilaisia vaivoja tullessaan.