Orvokin%20maljakossa.jpg

Aamupäivällä oli poutaa kävin kaupassa ja syönnin jälkeen minulle melko pitkällä kävelylenkillä ja olin tyytyväinen kun sain sen tehtyä, aamupäivällä kävivät myös Jorma ja Kaija lenkille mennessään tuomassa lehdet.

Olen yrittänyt tehdä muutakin mutta pääasiassa lukenut ei ole ketään ollut keinuillakaan kun tuuli on niin voimakas ja kylmä  minun mielestänä olenkin melko viluinen ihminen moneen muuhun henkilöön verrattuna eikä se ole pelkästään vanhuuden mukanaan tuomaa vaan olen ollut sitä aina.

Sain lauantaina kun kävin Pinsiössä miniältäni lainaksi kolme Enni Mustosen kirjoittamaa kirjaa ja Eija tiesi että olen pitänyt aikaisemminkin hänen kirjoistaan ja tarjosi tykkään lukea niitä.

Toivon että olis huomenna aurinkoinen sää kun siskoni tulee tyttärensä kanssa käymään jos ei olisi kova tuuli voisimme olla vaikka parvekkeella eivät he varmaan kovin kauaa viivy kun ajavat huomenna takaisinkin  Vantaalle mutta kiva kun tulevat.