pelargonia.jpg

En minä ole juuri touhuillut vaan aivan muut ihmiset, esim. Jaana kävi illalla imuroimassa ja apteekista  kylmäpakkauksen jolla voin oikean jalan nilkkaani parannella oli jo aamulla puhetta palveluohjaajan kanssa siitä vaan en vielä lähtenyt itse sitä hakemaan olen yrittänyt jalkaani lepuutella ja haudoin vähän kylmälläkin ei se ole niin turvonnut kuin eilen.Pullamummi ihmetteli missä luuraan enkö minä eilen sitten kirjoittanut blogiini vai enkö muista se tämä vanhan ihmisen elo on niin hankalaa kun on monta vaivaa ja lisää lykkää.

Kaija ja Jorma kävivät aamulla ja olin kyllä puutarhakeinuillakin päivällä kun siellä oli juttuseuraa ja jos huomenna lähden sotella kauppaan Liisa lähtee kyllä saattajaksi. Puhelin kaulassa täällä kuljeskelen olis pitänyt olla vaan viime viikollakin olisin helpommalla päässyt. Mukavalta se tuntuu kun Pullamummi huomaa jos olen vähemmän esillä olen kyllä sen verran huomion kipeä.

Tänään olikin hieno päivä melkein koko päivän aurinko paistoi ja oli lämmintäkin vasta illalla vähän satoi lieneekö ennustettu sadetta huomiseksikin.Toivon että saisin ensiyönäkin nukuttua yhtä hyvin kun parina edellisenä yönä.