Kisu%20kukkineen.jpg

Näin olemme saaneet kulumaan jo yhden pyhäpäivän, aamupäivällä kävelin parissa kerroksessa etsimässä naapureita joita halusin iltapäiväkahville kun olemme yhdessä ei tule kysyttyä tarkemminasunnon paikkaa vaan kun tietää sukunimen kyllä se sitten löytyy.

Kutsuin heidät iltapäivällä kun olivat nukkuneet päiväunensa vaan Liisa kävi sen jälkeen vielä saunassa ja tuli sitten, mukava oli jutella kummankin kanssa ja Liisa tiesi paikan jossa kuntosali koneet jo olivat ja kävimme nekin katsomassa vaan koska alkaa mahdollisuus niiden käyttöön sitä emme vielä tiedä.

Kaija kävi aamulla tuomassa lehdet joita lueskelin joutessani ja radiosta kuuntelin Jumalanpalveluksen, televisiossa olis ollut nojatuoli palvelus vaan olen katsonut muutaman kerran enkä pidä sitä Jumalanpalveluksena.

Täällä on seurakuntakeskus hyvn lähellä vaan siellä ei ymmärtääkseni ole koskaan Jumalanpalvelusta ja kirkko on paljon kauempana ja korkealla mäellä ja rappujakin on liikaa minun kunnolleni joten se ei palvele minua.

Ei ole kukaan soittanutkaan enkä ole kyllä minäkään joten melko hiljainen pyhäpäivä mutta olen niihin kyllä jo tottunutkin kun mieheni kuolemasta on jo niin kauan että olen jo tottunut hyväksymään .