Joulukisu.jpg

Illassa olemme vaan pimeydessä olemme olleet oikeastaan koko päivän ja siitähän minä olen valittanut jo niin paljon että itseänikin hävettää.

Kaija ja Jorma kävivät aamupäivällä tuomassa lehdet ja kaupasta tullessaan tavarat joita olin pyytänyt kun ajattelin jos en itse pysty lähtemään vaan oisimpa tainnut pystyäkin kävin minä pienen lenkin tekemässä.

Minulla on tuo sähköposti jotenkin sekaisin olisin viestitellyt Pinsiöön vaan kummankaan osoitetta en löytänyt vai johtuiko se vaan tyhmyydestä.

Me olemme kirjoitelleet Hanna Kaasisen kanssa joka asuu ymmärtääkseni Kuopiossa ja nytkin oli kirjoittanut pitkän kirjeen emme tunne muuten toisiamme kun aloimme vaan kirjoitella kun hän on kotoisin samalta suunnalta kun minäkin.

Meillä on käytävän seinät niin koristellut kun Reetta on laittanut joulukoristeita  kyllä hänellä täytyy olla taitoa ja näppäryyttä kun hän on ala-aulaankin laittanut tonttuja ym.niin että luulisi sen joulupukinkin tulevan katsomaan, kiltteydestä en puhu mitään sitä ei kuitenkaan kukaan usko, joten se siitä.