Kisu%20kukkineen-normal.jpg

Kisu on kaunis ruusujen keskellä eikös vaan ,mennäksemme asiaan säätä on ollut monta sorttia tänään, aamulla hiukan viileämpää mutta poutaa joten minäkin kävin kaupassa heti aamusta ettei sade yllätä eikä yllättänytkään.

Pyykkiäkin tuli taas pestyä koneellinen ja ehdin jo silittelemäänkin, ulkoilu sen sijaan on jäänyt tekemättä ja kyllähän se satoikin väliin melko rankastikin.

Kun olin tulossa kaupalta soi puhelin ja palveluohjaaja kysyi että voiko hän päästää putkimiehen sisälle sanoin että jos hänellä on sinne asiaa kyllä vaan minäkin olen jo ulko-oven takana, tikkaitten kanssa oli putkimies kylpyhuoneessa ja katossa oli auki joku luukku ja hän sanoi saman kun joku mies kuukausi sitten ettei näy kirjoissa että olis käytetty lämmintä vettä, sehän käytiin jo toteamassa kerran ja nyt toisen kerran eikä se juttu selvinnyt vieläkään joku osa sieltä puuttuu mutta syytön minä siihen olen.

On se vaan kummallista kun tulee ilta niin tuulta se pukkaa monena iltana peräkkäin niin nytkin harmittaa noi parvekekukkaset kun niitä nujuuttaa kärsiihän ne siitä ja parvekepöydällä on pallokrysanteemi melko kevyessä ruukussa että sen olen nostanut lattialle ettei lennä naapurin parvekkeelle.

Huomenna on kuulemma Pirkkalaistorilla elomarkkinat aion käydä katsomassa jos siellä olis painavampia ruukkuja ostaisin krysanteemin suojaksi ettei putoa lattialle.

Juttelin tässä välillä Maila-siskoni kanssa skypellä ja pystyin ihan hyvin jatkamaan blogin kirjoitusta kun viime lauantaina kirjoitus katosi , samalainen on sää ollut Göteborissakin kuin täällä.