Kielo-normal.jpgNyt se on sitten ohi ainakin useammilla jotkut voivat jatkaa tietysti vaikka pyhän ylikin, sää ei ole ollut kovin suosiollinen tänäänkään satanut ei ole vaan tuuli on koleaa mutta siitä selviää pukeutumalla hyvin.

Kaija ja Jorma toivat lehdet mennessään juhlimaan Pirkkalaistorille ja sieltä ystäviensä kanssa johonkin syömään, minä söin ihan itsekseni kuten muinakin päivinä useinkin ja läksin sitten sauvalenkille hyvin pukeutuneena, tarkoittaa paljon vaatteita päällä, kävelin minäkin lähellä toria vaan sieltä taisi ihmiset olla jo pois tulossa katselin vaatetusliikkeen ikkunoista vaatteita kun on aikomus ostaa jotakin vaan kovasti olivat toispuoleisia tunikatkin ja kaikista mekoista puuttui hihat onhan se muotia vaan minä en siitä pidä.

Kaisa soitti kun olin ikkunaostoksilla ja kyseli vointia, no eihän se vappu minun vointiini vaikuta mitenkään joten hyvin pyyhkii eikä tullut vilukaan vaan hiki mutta sormet ovat nyt hyvin kipeät sauvojen puristamisesta siihen täytyisi keksiä jotain pehmikettä kun muuten pystyisin vielä liikkumaan ja pitäisikin liikkua ettei joutuisi ihan petiin, minulla on kyllä fiksujs poikia ja pojanpoikia jotka sen keksivät jahka ymmärtävät kuinka tärkeätä se olis minulle vaan ei pidä odotella että se tapahtuu heti huomenna kun on muitakin kiireitä.